Sunday, November 21, 2010

Doa aku setiap pagi

Doa aku setiap pagi.

Semoga aku belajar dan mengerti untuk setiap detik yang aku bakal dilalui.
Semoga senyumanku sentiasa ceria dan membahagiakan manusia ramai.

Semoga kudrat tenaga berbakti untuk ibu tercinta 
Semoga dihati sentiasa mengingatkan kasih sayang seorang isteri.
Semoga dimataku sentiasa bermain wajah suci puteraku.
Semoga Tuhan merahmati aku.


Rahmat tuhan itu amat indah, keindahan yang hanya dapat diungkap dengan Subhanallah....daku antara hamba-Mu (jika tidak yang paling beriman) yang takjub lalu bersujud memuja-Mu.

Indahnya menjadi malaikat di langit tuhan.

1 comment:

ummu muhammad said...

Ya-Allah...
ku bermohon...
KAU teguhkanlah kasih sayang cinta kami sekeluarga ...
murahkan rezeki kami...
berikanlah kesihatan yg baik buat kami...

Ya-Allah...
hanya KAUlah tempat kami meminta & memohon pertolongan...ameen